Vaikka kaikki onkin ollut viime aikoina ihan täyttä sontaa, niin silti mun elämässä on tapahtunut myös ihania juttuja :) Tai yksi ihana juttu. Ihana ihminen.
Olen pitkään kirjoitellut netissä yhden miehen kanssa, ihan vain kaveripohjalta. Meillä on yllättävän paljon samoja kiinnostuksen kohteita, yhtenä valokuvaus. Tapasimme viime viikolla ensimmäisen kerran ja eilen kävimme pienellä kuvausreissulla yhdessä :) Tuo reissu venähti kuuden tunnin mittaiseksi. Oli mukavaa, erittäin mukavaa.

Hänestä huokuu joku sellainen käsittämätön rauha, joka kiehtoo mua. Hänellläkin on todella rankka vuosi takana, avioero muunmuassa. Silti hän tuntuu jotenkin vakaalta ja turvalliselta. Mukavaa huomata, että maailmassa on todellakin olemassa sellaisia ihmisiä joiden seurassa hiljainen hetki ei ole millään tavalla kiusallinen. Että voi vain tuijottaa kaunista maisemaa ja nauttia siitä hetkestä, eikä sitä tarvitse täyttää tyhjillä sanoilla.

Myönnän, että olen ihastunut ja hän myönsi sen minulle eilen ihan kasvotusten :)
Tuntuu hyvältä <3
Niin hyvältä, että sekin tunne itkettää :D