Mää luin semmosen jännän jutun jostain netin syövereistä, että hikiliikunta vaikuttaa aivoissa samalla tavalla kuin SSRI-lääkkeet, eli mielialalääkkeet.

Ja oon todennut, että kyllä se auttaa hetkellisesti ainakin ahdistukseen

Mulla on tällä hetkellä niin huono kunto, suorastaan ala-arvoinen, että hengästyn ihan hiiteen jo vartin rivakasta kävelystä. Oon määrätietoisesti nyt pari-kolme viikkoa käynyt kävelyllä joka päivä, välillä vähän reippaammin, välillä en.

Äsken kävin samaisella kävelylenkillä. Kymmenen minuutin jälkeen tuli kumma tunne, että haluan juosta. Ja minähän juoksin. Sellaiset 200 metriä. Ehkä se oli kuitenkin hölkkää enemmän, mutta mulle se oli juoksua. Tuntui yllättävän hyvältä, vähän rankalta, enkä ois jaksanut yhtään pidempään. Pitää kuitenkin muistaa, että kuukausi sitten olin niin heikossa kunnossa, että viiden minuutin leppoisa kävely veti mut ihan loppuun.

Tästäkin olen ylpeä ja taputan itseäni olkapäälle :)