Tiiän, että kuulostan marttyyrilta, mutta mua riepoo niin paljon tuommoset pikkuasioista valittajat.

Voi voi, ku nilkka meni ja joudun kävelemään sauvoilla viikon.
Kauheeta, ku mulla on löysä perse.
Ihan hirveetä, ku mulla ei nämä kynnet kasva.

Valittakaa etes oikeista ongelmista, senki sympatiapisteiden kerääjät.

Itselläni on tietenkin oikeus valittaa joka asiasta, kuten valittajista. Ja siitä, että paniikkilääkkeiden vieroitusoireet ei oo vieläkään kadonneet. Tai siitä, että mulla meinaa tunto karata vasemman jalan jalkaterästä sekä vasemmasta kädestä. Eilen tunnottomuutta tuntui myös kasvoissa, erityisesti ylähuulessa. Maailma heilahtaa joka kerta, kun käännän päätä nopeammin tai liikutan silmiä nopeasti. Tähän heilahteluun melkein alkaa jo tottua, eikä enää pelkää, että kaatuu selälleen. Sähköiskut jatkuu edelleen aivoissa ja ne on levinnyt myös rintakehään. Tosin niitä ei tule enää niin usein. Tulee kuitenkin.

Mietin tässä, että toivottavasti en aiheuttanut itselleni mitään pysyvää vammaa lopettamalla nuo paniikkilääkkeet aika äkisti. Viittaan nyt siihen, että voiko nämä MS-oireet, tunnottomuudet ja muut, johtua paniikkilääkityksen lopetuksesta. Vai onko nämä kaikki vain vieroitusoireita, eikä lainkaan MS-tautiin liittyviä?

Voisin vielä valittaa sellaisestakin asiasta, että mun lähimuisti on tällä hetkellä ihan olematon. Terapeutin mukaan sen on ihan normaalia, kun on kohdannut jonkun kriisin. Joudun ihan oikeasti pinnistämään, että muistan mitä tein esimerkiksi eilen.

Vähän niinkuin näissä merkeissä:

4387882381_c129f1dda4_o.jpg